niedziela, 8 kwietnia 2012

Nowy dzień, nowa szkoła.

Jest dopiero szósta rano a ja już nie mogę spać. Położyłam się wczoraj wyjątkowo późno, gdyż do nocy oglądałam różne filmy. Przez stukanie deszczu o szyby i głośny wiatr nie mogłam zasnąć. Ale to chyba nic dziwnego - jestem w nowym miejscu. "Dom taty jest nawet ładny. Może nawet lepszy niż mamy. Dobrze, że Mania została z mamą i ojczymem." - pomyślałam.  Może to nawet dobrze, że już nie śpię - przynajmniej nie spóźnię się do szkoły już pierwszego dnia. Leniwie wstałam i od razu poszłam do łazienki. Umyłam starannie włosy, przemyłam twarz zimną wodą, po czym wytarłam ją ręcznikiem. Wysuszyłam włosy i starannie je rozczesałam, by później ładnie je ułożyć. Nie maluję się. Nie potrzebuję. Gdy byłam już z powrotem w pokoju, stanęłam przed szafą nie wiedząc co na siebie założyć. Po przemyśleniu zdecydowałam że założę czarne rurki, koszulkę z napisem 'Kiss me!' i czarną marynarkę. Myślę, że wyglądam ładnie, ale nie rzucam się w oczy. Założyłam trampki, wzięłam do ręki torebkę i wyszłam z domu. Tata już od godziny jest w pracy. Jest policjantem. Wsiadając do autobusu widziałam grupkę chłopców - chyba młodsi ode mnie, wyglądali na jakieś 16, może 17 lat. Cały czas się śmiali i wygłupiali. Jeden się do mnie nawet uśmiechał! A może mi się to wydawało ... Nie wiem, nie ważne. Jadąc autobusem spoglądałam przez szybę, przypominając sobie te wszystkie miejsca. Co roku w wakacje przyjeżdżałam do ojca, dopóki nie skończyłam piętnastu lat i się nie zbuntowałam. Lecz teraz chcę tu mieszkać. Nie chcę ciągle się przeprowadzać! Myśląc tak, dojechałam na miejsce. Byłam już pod szkołą.


To by było na tyle. Pierwszy rozdział skończony! :) Zapraszam do komentowania :)

9 komentarzy:

  1. trochę krótki ale fajnie się zapowiada ;*

    Wpadniesz? http://drop--the-world.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, ale to tak na początek ;) pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Będe obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba :) Widzę, że może będę miała do kogo pisać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyście mogły, to poślijcie dalej link do bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Głuuupolek. ; D ; * <,3311 kwietnia 2012 15:00

    "Umyłam starannie włosy, przemyłam twarz zimną wodą, po czym wytarłam ją ręcznikiem. Wysuszyłam włosy i starannie je rozczesałam, by później ładnie je ułożyć." troche to głupio brzmi ze najpierw starannie je umyła, a opotem STARANNIE je rozczesała.. kobieto. powtarzasz się xD "Co roku w wakacje przyjeżdżałam do ojca w wakacje" staraj się nie robić takich błędów. to trochę tak jakbyś tej notki wgl. nie przeczytała tylko na żywca ją wrzuciła.. :) ogólnie. dobre pierwsze wrażenie. :) zapowiada się fajnie. podejrzewam, że to pierwszy blog. nie wiem może się mylę ; P .nie wiem czy zmieniłaś tą czcionkę jeżeli tak.. to jeszcze raz zmień.. ciężko sie czyta i wgl. czasami lepiej prostą czcionkę niż takie wymyślne. ; D Weny życzę. ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to tego pierwszego to się nie zgadzam. jest to poprawne, nie widzę błędu. a z tymi wakacjami - dzięki że mi powiedziałaś, zwykłe przejęzyczenie ;p ale zaraz poprawię :) Znaczy ... ja piszę notkę, czytam, poprawiam błędy i wrzucam więc błąd się może zdarzyć :) nie wiem co Wy wszyscy z tą czcionką macie ;p

      Usuń
  7. słiiitaśnie. ; D ja chce takom bluzę.! hahaha. next koment dam jak przeczytam resztę ; D Dużo wenki. ; D ym.. co by Ci tu powiedzieć.... hmh. no nie wiem. czcionkę trochę inną może.. bo.. jest fajna ale .. trudno mi się czyta hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajajaj ;) nie wiem czemu wy wszyscy narzekacie na czcionkę ;DD

      Usuń